حجامہ سے علاج پر ایک مفید مقالہ

از افادات حضرت مولانا مفتی محمد زاہد صاحب  شیخ الحدیث جامعہ اسلامیہ امدادیہ فیصل آباد پاکستان
اقتباس از اشرف التوضیح تقریر مشکوۃ المصابیح ج۴\ص۶۰
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے حجامہ کے ساتھ علاج کی بھی بڑی تاکید فرمائی ہے آگے ایک حدیث آرہی ہے کہ نبی کریم  صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جب میں معراج پر گیا اور فرشتوں کی ایک جماعت پر سے گزرا تو انہوں نے مجھ سے یہ کہا کہ  اپنی امت  کو ترغیب دینا حجامہ کی یعنی  اس طریقہ علاج کے اختیار کرنے کی ۔
اس حدیث میں یہ فرمایا گیا کہ تین چیزوں کے  اندر شفا  ہے ،ان تین میں سے  ایک یہ حجامہ  بھی ہے  تو پتا چلا  کہ یہ بھی شفا کا ایک ذریعہ ہے  البتہ بعض حضرات محدثین  نے یہ فرمایا  ہے کہ  یہ شفا ہر علاقے اور ہر مزاج کے لوگوں کے لئے نہیں  ہے بلکہ یہ بات نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم  نے اس وقت  کے عربوں  کے مزاج  کے اعتبار سے  فرمائی  ہے  ان کے لئے یہ طریقہ  علاج بالکل مفید تھا لیکن ہر  علاقے ، ہرمزاج اور ہرعمر  کے لوگوں  کے لئے اس کا مفید  ہونا ضروری  نہیں ہے ۔ بات  درحقیقت  وہی ہے  جو میں پہلے عرض کرچکا ہوں کہ  کسی بھی  طریقہ علاج  سے فائدہ  اٹھانے  کے لئے بہت سی شرطوں  کو مدنظر رکھنا پڑتا  ہے اور وہ شرطیں ہر ہر مزاج اور ہر علاقے  اور ہر زمانے  کے لوگوں  کے لئے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم  نے الگ الگ  تفصیل  سے بیان نہیں فرمائی بلکہ اس کو ہر دور کے اطبا پر چھوڑ دیا ہے اس لئے  طب نبوی   سے استفادہ  کرنے کے لئے  اپنے دور   کے ماہر  اطبا سے  رائے لینا بھی ضروری  ہے اس لئے صحیح  تو یہی  معلوم  ہوتا ہے  کہ یہ طریقہ  علاج عربوں  کے ساتھ  خاص نہیں  ہے بلکہ اس کی افادیت  عام   ہے البتہ  اس کے فائدے  کے لئے  کئی اور شرطیں  ہو سکتی  ہیں ، جو اس دور کے عربوں  میں زیادہ پائی  جاتی  ہوں گی  ، مثلاً  بعض اطبا نے لکھا  ہے کہ یہ طریقہ علاج جوانی میں مفید ہوتا ہے بچپن  اور بڑھاپے  میں مفید نہیں ہوتا ، محمد بن سریں سے بھی حافظ ابن حجر   نے سند صحیح کے حوالے سے نقل  کیا ہے  کہ چالیس سال کی  عمر کے بعد پچھنے  نہیں لگوانے چاہییں  (البتہ یہ بات بھی عمومی  معلوم ہوتی ہے  کلی نہیں ، وگرنہ خود حضور اقدس صلی اللہ علیہ وسلم  کا چالیس سال کی عمر  کے بعد بھی پچھنے   لگوانا ثابت ہے ۔) اسی طریقے سے بعض ڈاکٹروں سے یہ بھی سننے  میں آیا ہے کہ دوسرے  مریضوں  کو جو خون دیا جاتا ہے یہ بھی  بعض لوگوں کے لئے مفید ہوتاہے  لیکن اس کے لئے شرط ہے کہ مخصوص  بلڈ پریشر  مخصوص عمر ہو۔ تو یہ شرطیں  اپنی جگہ  ہیں ان  شرطوں  کے ساتھ  اور ماہر طبیب  کی رائے کے ساتھ  یہ طریقہ  علاج سب کے لئے مفید ہو سکتاہے ۔

Vacancies for Doctors/Therapists

In Our D.H.A. Clinic we have room and capacity for male and female homeopathic consultants and cupping therapists. Those who are interested to expand their portfolio and experience the rich environment please contact on the following between 4:00pm to 9:00 pm daily except Sunday

Email : rehan@sm.com.pk

Phone : 021 3534 7700

Hijama For Rabi Ul Awwal 1436 – January 2015

Sunnah Dates for Rabi Ul Awwal 1436 – January 2015

ربیع الاول 1436 – جنوری 2015

17th Rabi Ul Awwal 19th Rabi Ul Awwal 21st Rabi Ul Awwal
First Session
from 6:30pm to 9:00 pm
8th Jan Thursday 10th Jan Saturday 12th Jan Monday
Second Session
from 4:00pm to 5:50 pm
9th Jan Friday 13th Jan Tuesday

Book your appointment Now @

Email: clinic@sm.com.pk

Phone: +92 21 3534 7700

Old Age Problems

An Old man went to the doctor complaining of a terrible pain in his leg. “I am afraid it’s just old age”, replied the doctor, “there is nothing we can do about it.” “That can’t be” fumed the old man, “you don’t know what you are doing.” “How can you possibly know I am wrong?” countered the doctor. “Well it’s quite obvious,” the old man replied, “my other leg is fine, and it’s the exact same age!”

Time to Live

“Doctor, you told me I have a month to live and then you sent me a bill for

$1,000! I can’t pay that before the end of the month!”

“Okay, you have six months to live.”

ذیابطیس (شوگر) کا علاج

Sugar k mareez hazraat k liye aik behtreen dawa jise aap khud bhi bna skty hain or Allah k hukam se boht se logon ko is dawa se afaqa bhi hua ha….! 100 badam(koi karva na ho) Amrican badam laen karva nahi hota 100 kali mirch sabt dany 100 sabz ilaichi(chilky smait) 100 nim k pattay(dho kr khushk kr lain) 1 pao kaly chnay bhuny huy(chilky smait) YEH SARI CHEZAIN PEES LAIN OR DIN MEIN KISI BHI WAQT 1/2 CHOTA CHAMACH ISTMAAL KRAIN.

Cough Medicine

http://www.reddit.com/r/Jokes/comments/182dtt/cough_medicine/

The owner of a drug store walks in to find a guy leaning heavily against wall. The owner asks the clerk, “What’s with that guy over there by the wall?”

The clerk says, “Well, he came in here this morning to get something for his cough. I couldn’t find the cough syrup, so I gave him an entire bottle of laxative.”

The owner says, “You idiot! You can’t treat a cough with laxatives!”

The clerk says, “Oh yeah? Look at him, he’s afraid to cough!”

http://www.reddit.com/r/Jokes/comments/182dtt/cough_medicine/http://www.reddit.com/r/Jokes/comments/182dtt/cough_medicine/

%d bloggers like this: